sobota, 10 marca 2012

Brick Force pierwsze wrażenie

Brick-Force - motyw graficzny   Hello.
Wielu z was pewnie grało/gra w CS lub inne tego typu FPS online. Wielu słyszało też o Brick Force. Czym jest i czy warto bić się o kod do bety??? O tym w dalszym ciągu.

   Brick Force to gra jawnie inspirowana Minecraftem (recenzja na tym blogu), która zapowiadała się pięknie ale moim zdaniem na chęciach twórcy zaprzestali. Gra nie posiada nic, co może nas zaciekawić. Jest to klon CS tylko w ciasnych lokacjach, które możemy sami stworzyć i chyba tylko to że można budować może nas zatrzymać przy grze dłużej niż 10 minut. Jako fan FPS-ów i Minecrafta byłem szczęśliwy że będę mógł tworzyć i strzelać, lecz po zarejestrowaniu się do gry i zalogowaniu na serwer dostałem wiadro zimnej wody by się przebudzić i zobaczyć jaka ta gra jest naprawdę. Brick Force początkowo oferuje nam parę lokacji, które są tak małe że prawie dostałem klaustrofobii prócz tego posiadamy g*&^%$#e menu, które przypomina mi tskie ze starych gier dodawanych do płatków. Gdybym miał oceniać tą grę teraz dał bym jej 3/10. Dlaczego??? Ponieważ w to się nie da grać, sam steam oferuje nam np. Team Fortres 2, który jest świetny ale co z tego skoro każdy dzieciak bije się teraz o kod do bety brick forca'a bo gra w Minecrafta. Drugi powód to to że początkowo posiadamy tylko 3 bronie i to wszystko, nie ma wyboru klas i innych tego typu rzeczach, chyba że są gdzieś zamaskowane lub zablokowane.
   W jednym zdaniu powiem Wam że nie powinniście się napalać na tą grę. Chcecie pobudować - kupcie Minecraft. Chcecie fajnego FPS-a online - ściągnijcie steama a następnie TF 2 lub coś innego z free to play zawierające elementy FPS, kupcie CS-a lub poczekajcie na coś innego bo jak narazie nie ma się co pieklić

1 komentarz:

  1. Cóż, poczytałem co nieco w innych źródłach o tej grze, popatrzyłem i.. Nie zgodzę się z Twoją opinią. Przynajmniej nie w całości. Broni faktycznie jest mało, jednak prawdopodobnie jest to wina bety - reszta broni zostanie ukazana przy premierze. Zresztą na filmikach widać jej dużo więcej niż 3 sztuki :)
    Ciasne lokacje: Tego nie wiem, ale wydaje mi się, że przesadzasz. Zresztą w CS'ie, sporo map też nie było zbyt wielkich.
    A połączenie budowy i strzelanie to dużyy plus i to daje jej sporą przewagę nad CS'em. Jest dzięki temu bardziej różnorodna, nie wiem jak system strzelania, ale on też nie wygląda źle. Fajne tez są bonusy.
    Jak dla mnie gra obiecuje się fajnie, szczególnie, że to w co teraz grasz to pierwsze beta-testy. Do premiery wiele może się poprawić.
    Ja bym jej dał co najmniej 6/10. :)

    OdpowiedzUsuń